@ work

Ja nu har det gått typ 3 timmar sedan sist å ja e jääääätte uttråkad. Synd jue, men thats life.

Larmtelefonen balla ur så nu vågar ja inte lämna kontoret, den får stå i laddarn tills de larmar. hehe. Suck.

Saturday Night Fever på tvn, tyckte den inte var, trots att världens snyggaste hunk har huvudrollen -john travolta, ett dugg intressant, mest tråkig. B-ish.

 va ska man hitta på nu då, börjar nästan ångra att ja tog på mig att hjälpa till på dopet, då ja vet att ja kommer vara död. Men men, smällar man får ta. Får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. TÄnker då inte svika min Malin!

Undra va mina söta vänner gör ikväll...
 Vet ju att Fröken Tina är på Countryfest i Dvärsätt å ja hon hade med sig lassot,   Malin sover nog,   Yoshi ligger o sover garanterat-hon var hängig igår min lilla stjärna,   Mia ja hon pippar väl ;) ne hon sover väl kanske eller tittar på nån film me N.     Christer har väl mest troligt somnat framför tvn ikväll igen (?!), i soffan där man inte FÅR SOVA! 
Tant e i Kälarne,   Zophie ja de vette tusan- hon svarar inte nuförtiden,   A-K, ja hon e nog med sin daniel å dom sover nog. .  ...  .  .  . . . ...


Ja nu ska ja väl ta å ägna mig åt att surfa runt lite tror ja.. skulle ju kunnat baka en banankaka då det var mycket bananer här på bygget men vette tusan om ja orkar.. Trist. Kanske kastar omkull mig på soffan å lurar en stund sen. Skura måste ja ju göra snart med. å Förbereda frukosten. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0