@ work

Ja jag jobbar ju som sagt som natt-vikarie på ett äldreboende.
Skönt att jobba natt, då man e ensam ansvarstagare och kan arbeta i sin egen takt i den mån det går.
Självklart vore det trevligt att ha någon att tala med men då har ja ju alltid bloggen :), ( de gånger jobb-datan inte hakar upp sig , vilket är ganska vanligt )

Å självklart missar man alla de bra tv-programmena :) haha. :) Här har vi bara 1,2,4,6 an å de e inte spec. mycke utbud på dessa kanaler efter kl. 00!!!

Inatt tänkte ja ta det ganska lugnt., skoljobben börjar jag med imorgon. Eventuellt blir jag klar med dessa måndag morgon och kan då skicka in hela altet, detta vore ju drömmen. Men lata jag har ju inte varit å lånat en endaste bok men ja får väl förlita mig på jobbets data och mina egna erfarenheter då det faktiskt handlar om Vårdpedagogik.

Snart i mål by the way!

Ne men nu ska ja ta å ta mig en ryk kanske. ? Eller ne ja ska surfa en stund sedan ska ja börja mina rundor å ja ska fan göra klart allt innan ja sätter ner arslet för å sticka på min halsduk. :) hihi!

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0