@ work

ja nu sitter ja här på jobbet, lite ont att andas då jag de senaste dagarna rökt för mycket. Suck att man aldrig lär sig.

Tiden har gått onormalt sakta idag, klockan e bara halv elva (?!) å de känns som hon e tre. Suck.
;Men ska inte gnälla, det är jobb vilket betyder pengar.
Får väl roa mig med bloggen istället, tänkte ta runda runt tolv-ett beroende på de som larmar o ska ha hjälp.

Ska imorgon som sagt på dop samt hjälpa till på dopet, överste kokerska :) haha :) Men ja kommer ändå hinna med att vara med i kyrkan , ska bli roligt. Har köpt en söt present till underbarnet även, Ett halssmycke i silver med en liten motocross på, passar bra då hans fader kör cross :) hihi.

Jag kommer vara dööööd imorrn när ja kommer från dopet, ska försöka lura till det så att christer tar lunch när dopet e klart, vilket inte kommer ske kom ja på nu eftersom dopet e klart typ 4? Å han slutar kl. 18. Jaja. Det lär ju bli städning å så efteråt så ja kanske inte e klar förren kl. 18 iaf. Sedan ska vi bannemej sätta upp sakerna på väggarna ÄLSKI!!! punkt jävla slut. ! haha.

Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorrn, känns lite knepit att gå på dop själv :S haha, ja de är väl en massa folk men ändå : hehe :)

Åhh im bored, please help me. Å ingen loka har ja heller att trösta mig med ;( .. å säkert bara en massa skit p åtvn. ja men hej du negative människa. Ne nu får ja ta å hitta på nå innan ja börjar klättra på väggarna.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0