Uppdatering på jobbet

Ja nu satte ja mig en stund här bara för att skriva några rader..

Idag är de egentligen skura hela avdelningen dag, kände mig dock inge peppad men nu har ja kommit underfund med att om ja gör de nu , samtidigt som ja går runda så slipper ja den skiten imorrn. :) Fan va ja e smart.

Imorgon kl. 12 ska min kära pingla jessica ringa och väcka mig för vi ska på jamtli till klockan 13. Det var gratis inträde så jag , älski, jessica å janne ska dit imorrn å titta runt lite å fika . Sedan ska ja hem å sova igen. haha. Å sedan käka middag för att sedan jobba min sista inplanerade natt här på boendet.

Fram till nu har det inte hänt ett endaste dugg vilket e lite konstigt men också bra för ja vet att dom sover å de e bra de.

Ja men ja ska glo till klockan halv sedan blire te å skura. Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0