trök å huvudvärk

Ja jag känner att jag måste skriva ett inlägg , även fast alla ni som läser (?) e skitdåliga på att kommentera, känns som att ja skriver till mig själv bara.

Dagen till ära har varit så där ALLDELES FÖR LUGN!  Började med att ja kände att nu jävlar ska det badas i karet. Fyllde upp med kokhett vatten när ja va på toa å sedan satte ja mig i soffan å fika lite frukost. Gick in å la mig i badet, somnade, vaknade av att Christer ropa på mig å tog kort. haha. Somnade igen å vaknade av att ja höll på å dränka mig själv, hela mun å näsa fullt med vatten :S

Sen har ja väl mest degat fram till kl. 16 då min kära mor ringde å ville ja skulle hjälpa henne å plocka iordning loppisgrejerna som stod uppe på loppisen i Änge.
Visst visst, så ja å Gucci knatade iväg, hann en bra bit innan hon kom.
Släppte av Gucci hos husse på jobbet å sedan vidare till Änge.

Väl framme upptäckte jag att det min mor predikar till mig, alltså att ja inte ska hålla på å spara på en massa skit, har hon inte ens själv levt upp till. Haha. Så nu tänker ja hindra henne varje gång hon tänker köpa nå nytt *skräp*.. :)


Imorgon blir det stan med min stjärna, alltså Jessica. Lite Quality time där :) hihi!
Ska bli tokroligt,
å ja har äntligen kommit på vad ja ska sticka/virka.

Ska köpa ett fransigt  garn som kommer bli en så jädrans bra halsduk :) tråkigt tänker ni, men ja tänker VACKERT!

Sedan tyckte mamma att ja skulle lära mig å sticka raggsockar, får du väl sa ja :) haha. Så ja ska väl ta å lära mig de å. Fan va skojj egentligen. . ... Då kanske man kan uppfylla den där drömmen om att ha ett eget stånd på Gregoriemarknaden på Jamtli typ :) Å sälja socakr å vantar. De får fan bli Projekt Vinter 2009. Ja jag skrev rätt, för denna vinter har ja inte tid. Måste ju lära mig först ju :)

Ne nu ska ja bota min huvudvärk med ett piller å sedan krama kuddeN!

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

Du, jag läser så du lär ju skriva så jag vet vad som händer längre upp i sverige när vi inte kan träffas så ofta. Så fortsätt skriv du, de är skönt att skriva av sej ibland =)

2008-09-16 @ 10:29:52
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0