socken, godistårta och mardrömmar

Igår var jag malin o kevin till rödöns sockenstuga där middagen efter kevins dop skall hållas. Å jag ska vara kokerska :) hehe! Kommer bli kul de jue. Sedan åkte vi hem till  mig å spenderade resten av eftermiddagen där :) Vi fiakde, pratade skit å bara umgicks. Sedan käkade ja å älski middag ,... Klockan 20.30 åkte vi till simon å annelie, där det bjöds på kaffe å tårta eftersom att annelie fyllt år dagen innan. Smarrigt var det!
Hem å lata på soffan.

Somnade i sängen, har vaknat 300 ggr på morgonen men har inte riktigt lyckats tage mig upp ännu. Förren för nån timme sen, då ja vaknade av en hemsk mardröm. Bara konstiga drömmar ända sen ja flytta hit. haha :)

Men nu tänkte ja ta mig en macka å en mugg oboy, för att sedan göra mig lite respektabel och åka en sväng på jysk och bonusmöbler.

Imorgon ska ja in på stan en snabbis å köpa en doppresent till KEvin. Sedan ska ja jobba natt på frösöstrand.! Å sedan ja ere dop ja. :)

Hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0