PÅ jobbet

Ja jag kan ju som sagt inte låta bli att inte skriva här, de är som en drog ett beroende.

Jag har inte gjort spec. mycke sen sist. Gått mina rundor, svarat på larm å rastat min hund typ.
Stickat, skrivit å läst bok.
Läser en hur bra bok som helst : Att älska som en porrstjärna-Jenna Jameson.
Det är fan inte ofta man fastnar å knappt kan slita sig ifrån böcker men ja kan inte slita mig från denna, den är så fruktansvärt bra och man blir fångad direkt.

Men nu ska ja ta å titta på mina bloggar som ja har i länklistan, kolla Bdb å sedan återgå till jobbet. Tex. att förbereda frukosten, skur köksgolven. Å ev. en korridor samt svara på larm. Ha en bra natt alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0