köttbulle med bacon, syltlök och curry.

ja deet var dagens middag. Serverades med ris och cremefraice sås. Gott!!

Sitter just nu o funderar på vad i helvete ja ska göra! Jag känner ja vill göra klart här hemma nån gång, men ja borrar inte i väggarna själv de får älski göra. :)  

Hold on be strong-Maria Haukaas

PLus att ja vill börja på Yoshis julklapp nån gång så ja blir klar me den i tid menar ja :))

Jobbe ringde idag igen, så nu har ja fått ihop 40 timmar denna månad, Ja de e lite men så ere när man e vikarie å när man måste göra klart utbildningen innan man tänker söka riktigt jobb!! Det kommer garanterat bli mer :) hihi:)

JA som sagt så fick kusinen bebis inatt, en stor flikka på över 4 kg :) Ska bli kul å träffa dom när ja kommer ner. Kan slå vad om att hon kommer se exakt ut som veronica när hoon var bebis, inte så konstigt.. haha :)

å såklart ska ja hälsa på min numera OSOCIALA vän MIA O HENNES MARWIN!

Håller på å betsa min spegelram. Fick en spegel av mamma som min kära pappa har gjort. Den ska hänga på väggen direkt man kommer upp för trappen :) Men den e i furu och lite av i behov att snyggas till så ja köpte grafitsvart bets igår, har lagt på ett lager men den har inte riktigt torkat då det varit kallt å fuktigt både inatt å hela dagen..

Ne men back to buisness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0