Ja du e väl typ 35?

Haha.
Har varit hos Min Malin å Min Prins Kevin. :) Kul å umgås för en gångs skull. Vi har skurat hela Malins kök och inrett lite i kök och vardagsrum, skönt å förnya lite :)

<--- Min Prins  Kevin :)       <-- Igen :)


<-- Mina tjejor :)   Gucci bara älskar Malin!

Sedan kom en kompis till malin dit, Nils.. Trevlig prick de där, bonde me myche peningan å .. hehe :) Så skulle han gissa min ålder, å av de kommentarer å de ja sagt innan så ökade min ålder drastiskt..      - Ja du e väl typ 35. ?! haha. Ja dags å ta fram rynkkrämen :) hhee.. Blev lite brydd över att han var ett år äldre än moi . : )

tog en prommis å sedan åkte ja å hämta älski.

Nu ska ja laga mat (?!) har ingen lust men man måste ju e. .,..

Kommentarer
Postat av: Mia

Nisse pisse :) Han gick ju på torsta! Det måste ju vara han! Hade han på sig träskorna? :P



Ps. han har jag hånglat med, kan du tänka dig de ;P

Vi var typ helt på G ett tag, HA HA HA HA HA!!

2008-09-30 @ 22:59:02
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0