id be better off if u just killed me

jag har ont ont ont ont ont ont ont!

Tant tycker ja e boring för ja inte vill ut å göra nåra snabba på stan. Orkar inte för ja har så jävla ont, gärna en annan dag!

Älski är en svikare som "måste vara sällskap när Mangus ska äta", vilket bullshit, äta å va mer??? CP!

Fick svar på mitt sms från Kusse idag, hon å hennes Minna ( bebisen ) har fått kommit hem nu. Grattis än en gång!

Känns som om att ja bara vill åka bort nu å inte komma tillbaka på fler veckor. Bara stanna tiden å göra nå helt anant som då inte ska påverka något. Alltså livssituationen. Bara drömma mig bort å rå om mig själv. Å sedan komma tillbaka å vara den glada, spralliga å livsälskande Emma. . ... ..

Kommentarer
Postat av: mia

såg dom på marken idag, kände inte igen henne alls. de va syrran som sa att de va hon =)

2008-09-13 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0