Hurtig

Ja jag gick från fäbodleden å in till mamma efter vi käkat middag idag.
 Satt å surra, degade framför tvn tills jag tvingade mamma att koka te till mig :) hihI!
Å då drog ja upp förslaget att vi skulle spela kort, inte ofta hon går med på detta men idag gjorde na de . :) hih!

Så vi spelade 500 en gång å "Fiffel" eller Chicago 3 ggr.

Så klart så fick ja 11 och hon 46 i första vändan tills ja fick 4tal å då har ja för mig att spelet e slut.

Andra vändan ska ja bara så jävla stöddi å ta chicago å går back 7 poäng.. Wiee.

Men tredje å sista spelet så låg vi lika bra nog länge tills mamma vann med 56-47.

Skönt att se mamma le på riktigt igen, de strålade om ögonen å hela hon :) Jag älskar min mamma!

Gick även å mötte christer ( han med bil å ja te fots ), hann gå 20 min då han kommer å då e ja inte riktigt framme vid mitt mål så han fick vänta tills ja hade gått typ 4 min till :) hihi!

Nu ska ja ta å kolla mailen sedan ska ja sätta mig i soffan med min man :) Hej å hå luden tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0