Helgens bravader

Ja jag var ju te Norge i torsdags så här kommer bilder från den trippen:

             

    


I fredags hände det inte spec mycket, förutom att vi faktistk spelade monopol, O ja bjöd Janne på En rom o cola.
Här kommer bild:




I Lördags blev de besök på JULA, Elgiganten och JYSK.. Sedan åt vi tacos å sedan städade ja mitt kök :) Bildbevis:

      

I söndags var vi iväg en sväng till Lillänge, sedan hem för att fika inne hos Jan och Jessica. Sedan gick ja hem å bakade kärleksmums å mamma & örjan kom å fika. :) Dom hade med sig Zaku (deras hund, karelsk björnhund), som stjäl saker.. haha. Han går iväg å så hittade han mina trä-prydnadsägg på vardagsrumsbordet så kom han med dom i munnen. haha. Han hoppade upp på skrivbordet å hittade en drinkpinne som ja fick jaga fatt honom för att ta av han. Haha.. Sedan städade jag lite mer. .

I går ( Måndag ) firade jag o älskling 2 årig förlovningsdag. :) Så de blev presenter å tårta med vännerna. :) Jan å Jessica hade med sig en jättefin bukett med blommor :) sötmuppar :)
Jag fick; sprit å ett gosedjur :) Christer fick ; Nya skor och en silver, halslänk :) å kärlekstoapapper å en badanka som lyser när den kommer i kontakt med vatten. Bildbevis:

        


       + Christer nya skor som ja inte fotat!


Idag har jag varit uppe sedan före sju.. Åkte med Älski på jobbet å sedan tog ja bilen till Anna-Karins jobb, vi skulle byta presenter som vi inte haft tid med ännu och fika lite :) :) .. Hon är söt hon min Ejkej. Här kommer en bild på presenten ja ffick av henne, den är sååå himla fin. Vill ha den på hörntrappsteget i trappen :)




och nu ska ja åka till Malin å titta film å mysa med henne å Kevin. Tar med mej studiegrejerna.. '
Sedan ska ja hem å göra paj till älsklingen :)


Hej då . ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0