Gutten Morgen!

Ja God morgon alla där ute! Vad har ni för er då??

Ja jag tänkte det när jag slog upp ögonen för ca 20 min sedan att vafan lika bra å kliva upp. .. Skulle ta mig min morgoncigg ( som ja för den delen tänker sluta med ), och vad upptäckte jag då? Jo att det är tammefan STORM ute. Inge skogen för min del idag iaf. Blir hemma dag med tvättning och pyssel kanske (?!)...

 Nästa Lördag så ska ja få låna svågerns bil, det blir en ikea-resa. ( hans bil 0,5l/mil  VS. min bil 1,40l/mil.)
Minna var på, ev. Emma å så ska ja prata med A-K.. Även om ja inte ska handla så mycket så e de lätt värt de .:) Komma bort lite från denna stad.

Nu ska ja blogga lite å sedan ska ja käka lite frukost. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0