Godmorgon eller nåt?!

Vaknade för ca en timme sen. Jaja lite sent men vafan ja va trött.

Jag och Gucci har varit ute på "morgonpromenad" nu i det tokfina vädret. Allt som saknas nu är en drink i ena handen å en cigg i andra. Det första kan ja uppfylla men tyvär inte det andra förren imorrn. :S hehe!

Jag tycker de e sååå segt när christer e på jobbet... Fast jag ska ju ta å skriva lite om vårdpedagogik då ja lånade boken igår. Ska tillochemd passa på att skicka in den där andra nu idag.. De har ju som sagt gått några veckor nu. :S
Fan för mig. JA faller tillbaka i gamla mönster , men nu får de fan vara slut på de.

 Ska även ta å ringa både kommunal å ett ställe till .
Fan ja måste ju fixa a-kassa. Fixa ja med kommunal så får jag mest troligt från och med augusti men om ja fixar med de andra får ja ju från den dagen som ja skriver in mig på arbetsförmedlingen på. hmm,...
Måste boka nytt möte där med. Suck säger ja bara. Ska fan skicka ett mail idag angående det så lär ja väl få hem en kallelse i brevlådan.

Typiskt när ja har varit ut å kollat posten två gånger inom loppet av en halvtimme så kommer posten när ja har satt mig tillrätta här. haha. Men ja må ändå hämta upp hundmat. :)

I helgen, antar det blir på söndag? Ska vi ev. följa med jessica å janne till hennes mammas stuga å vara ute i skogen en hel dag med Gucci, det gör gott för både hjärta å själ.  Så jävla skönt att få komma ut å röra på sig. :)

 Känner ju det redan nu , efter ca 25 min utomhus mottionerandes så är ja mycke mycke piggare. :) Skönt som satan , men de ska va roligt man ska inte känna ett tvång för då tar man sig aldrig ut .

Å ja e ett cp, ja som ska räka steg, ja men ja glömmer stegräknaren varje dag. haha.

Ne nu ska ja springa ner å hämta in posten å hämta mat till Gucci sedan är det snart dags att börja laga mat för Älski slutar kl. 15 idag .:)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tror du att du vill vara snäll och gå in och rösta på veckans fråga på min blogg? Jag skulle bli så glad.

2008-09-25 @ 01:50:40
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0