God eftermiddag

Ja jag åkte ju som sagt till Norge igår, vilket var riktigt roligt!! :) Hehe. Käkade en ASGOD ost & bacon korv och drack en Villa :)

Idag har ja sovit ganska mycket, plockat in resten av sakerna i skåpen som min kära ssambo inte brytt sig i..MORR!

Nu har vi precis kommit hem från LIllänge, vi tog å käkade där. Skulle egentligen ha varit in på JULA å köpt en dammsugare men vi träffade på Linda o hon behövde flyttkartonger så då åkte vi hem o ordnade de. Pinsamt att ta in folk när de e så hårigt. :( .. Men men, hon har överseende som tur e...

NU ska vi ÄNTLIGEN sätta upp saker på väggarna :) Och sedan har ja ju lovat att göra en banankaka :) hihI! Så de blir de med. :) hehe. Kanske jag skulle försöka mig på Mias berömda cheescake ? RECEPT NU TACK!

Ja det blir väl lite hemmapyssel som de verkar.

Synd att Christer e så seg med att ringa upp om viktiga saker så nu blev ja utan mina saker från Ikea.. :( Men ja får väl åka dit iaf :) hihi! MOAHAHAHHAA!!!!

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

no no no, de är ett hemligt recept som endast kan bakas av MEJ =D haha..

2008-09-26 @ 17:18:47
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0