Förmiddag

( Ja det var den absolut bästa rubriken jag kunde komma på, för den delen var det det enda som jag kom på )

Jag har inte varit ut på min promenad ännu, men har varit ute så hon fått kissa av sig iaf.
Kan inte åka på mötet då jag inte har cash till detta (?!) det gäller ju att prioritera och tänka lite i förväg, men icke.

Älski kommer hem om en timme å en kvart för å käka sedan åker ja till malin för att hälsa på där, å sedan ev. till anna.karin om hon nu tänker starta sin telefon...


har varit in till jessica å janne med drugs, janne sjuk satackare. det blev en hel del massa olika preparat.. haha.

Drack kaffe , skulle käka en apelsin som såg så himla god ut, som det var en mask i å en miljon maskägg. Wiiee. Jacky smacky, jag får kalla kårar längs ryggraden !

Skandal Bjotis- Magnus Uggla <-- vilka minnen man får, eller hur Yoshi!? haha. :) Va mycke bus vi har haft för oss. :)

 " Minns den dag, då flickvännen sa, att vårt förhållande var på glid. Desperat, då varje kamrat nu varit gift sen en längre tid. Vare brått, å komma till skott, med denna livslånga trohetsed??          
Det var nu hon ville bli fru å därför krävde besked."

  "  Så du e en tvilling, ja visste de. Det såg ja nästan direkt. Styrd utav solen och mars kan ja se. Vi e så gott som redan släkt. Du e en framåt person, som har en hög ambition, En lycklig framtid astrologen spår, vart du än på vägen går. Du är den vackraste jag mött, inte påmålad och  falsk som andra. Du har väckt upp de jag trott var dött, och när du har mig ,när ja tar dig, din hungrande kropp får frid, bortom all rum och tid.   "


:):):):):):):):)



Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

Seeeeeeeego...

2008-09-23 @ 13:17:12
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Mia

På H1, frösö strand. Hoppas att jag får det nu då bara! När kommer du och hälsar på mig?? ;P En söt liten valpis, mer säger jag inte förns jag vet hur det blir ;P

Püss

2008-09-23 @ 13:45:51
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0