fönstershoppingdag

Ja de blev inte så mycke fysisk shopping måste ja säga, de enda som blev inhandlat var svarta bambu-bordstabletter som ja för den delen inte ska ha på bordet.. haha. Ja ska ha dom på väggen som en bakgrund för mina torkade rosor. :)

Har dock besökt bonus möbler ca 3 ggr ;), jysk en gång, mc en gång å prix en gång :)

På eftermiddagen fick dock hela jag en shock då det som inträffar normalt en gång per månad. Fick världens attack å mår skitpiss. :(

När ja kom hem hade Älski dammsugit hela lägenheten , tage reda på disk samt höll på å laga mat.
De blev "riktig" kebab fast hemlagat :) det var mumms!

Nu ska ja proppa i mig piller å typ ägna mig åt hemdekorering, de blir nog även uppladdning av bilder ikväll, Bra va MIA!?

Ha de tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0