finväder å perkulatorer utan sladd

Ja då har man överlevt ännu en födelsedag , skönt. Jag var helt slut när alla hade åkt hem, det var alltså fullt hus fr kl. 11-22 igår -. Längre än en vanlig arbetsdag:S  Men kul var det... Tänkte ja ska lägga upp bilder på mina vackra blommor å saker som jag har fått, ska fota sen idag..


:)


idag har jag köpt mig en perkulator :) tant får min gamla kafffebryggare..


Tack min underbara Royal Haynäss för middagen idag, SOPPAN VAR KANON! OCh tack även till The Slave ;)


Ne nu ska Miss Informed göra nå anant, typ fixa badrummet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma muumi

Skulle inte du typ fixa datarummet?

Pöss

2008-09-06 @ 20:03:37
URL: http://jessicavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0