Eftermiddags-shopping & Norge tur & Retur!

Ja nu har jag:
  • Diskat det mesta
  • Hängt tvätt
  • Vikt all ren tvätt
  • Slängt ut kuddarna från soffan ut på balkongen
  • Bäddat sängen
  • Skurat spisen
  • lagt penseln med bets på i 556
  • Jagat leksaker pga. skitungar som inte kan ge fan i andras grejer!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag:
  • Åka å hämta Älski för att sedan åka på Willys o "storhandla".
  • vänta på att syster mia ska ringa, ska följa henne å hämta hennes Älski i Norge. (?!)
Ska ta många kort på vägen .. hehe.. har bara vare i Norge en gång tidigare så detta ska fångas på bild . Kanske att jag även köper en flaska Villa...  typ godaste drickan som finns :)

Ne nu må ja åka!

Kommentarer
Postat av: Leila

Kikar förbi o lämnar ett litet avstamp.. =)

Jätte fin o bra blogg!

Ha en bra dag,

//Leila

2008-09-25 @ 16:44:33
URL: http://lillyleila.blogg.se/
Postat av: Mia och marwin

kika på min nya header=) vart de fult?

2008-09-26 @ 01:38:27
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0