Eftermiddag

NU står Älski å lagar mat . Det blir hamburgare, räfflade potatisskivor och bea. fy satan va gott. :) haha.
 Orkeslös till å göra nå annat. Ska baka istället.

 har lovat Älski att ja ska göra Kärleksmums :)

Var iväg på Rusta å Djurmagasinet, de bidde; en broschyr om pälsen på hundar, en hjärtformad bakform som kommer till användning imorgon, en Bombay BadAnka, Mobil puts och absolut inget av de ja egentligen skulle ha. SUCK:

Undra va man mer ska baka , ska baka i långpanna tänkte jag. Blir mer så man kan frysa in. Kanske radiokaka? Ne orka,.. Kärleksmums och ?!? hhmm. ska ta å sätta mig å titta på de nu. Fan ja glömde köpa digestivekex.. attans... jaja får väl göra cheescake nån annan dag då. Dumma mia som inte ger mig receptet. :S haha :)

Hej då

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

Ne ja är inte dum :P

MEn de är ju roligare om jag får bjuda på min speciella cheescake och ingen vet receptet, haha..

Min bara MIN! =) hihi..

2008-09-29 @ 10:55:42
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0