Aere mössa, 2 fika och Fiskbullar

Ja å jessica åkte ner på stan kl. 10,10 ( höll på å missa bussen då ja glömt pengarna hemma men gick tillbaka å fick tokspringa till bussen ) men vi tog den bussen iaf :) hih!

Direkt ner på Domus å köpte oss en välförtjänt frulle/fika. Macka me dallas sallad å en krämbulle å så kaffe på de :)
Så himla skönt att få prata av sig med människor som kan förstå å stötta. Tack underbara Jessica för att du finns!

Sedan gick vi å spanade på stan, köpte en rouge, duschvantar ( 38 KR!? ), Garn  & Garn . Surrade lite om De ja skrev sist , om gregoriemarknaden, Lät som att hon hakar på :) KUL KUL KUL. Har redan börjat sticka, provat de nya garnet ja köpte för 10 kr nystanet. Vitt med silverpärlor på : ) Ska bli pulsvärmare :) å de kommer bli skitfint :) Hoppas bara garnet räcker!

Sedan hem med  bussen, ja men smart jag tog ju aldrig me nyckel i morse så ja fick så glatt gå in till janne ( j:s sambo ) å tvinga han å spela yatzy å dricka kaffe å så klart så e ja oövervinnerlig :)

Sedan in hemma då älski anlände, å nu har ja käkat middag. Ja de blev pulvermos å fiskbullar :) haha. Men de e gott de me, lite mat i magen å nu e ja på topp igen.

Ska ner till mamma å hämta monopolet imorrn eftermiddag, jag o Gucci ska ta oss en promenad dit å hem :) Räknar steg ju..


Ja men nu ska ja ta å Dammsuga, Torka golven, Tvätta, Vädra täcken å kuddar, byta lakan i sängen, Puffa kuddarna, diska å måla klart spegeln. Hoppas hoppas. Ska börja med tvätten å vädring då de e ett ton med hundhår överallt, tack Gucci.  ( vaknade av att ja hade en hund bredvid mig i sängen imorse, så jävla kräsen e hon, måste vara mjukt men annars så sover hon nedanför utan mjukhet. jaja. Ska väl ordna det åt fröken fräken )

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

ja klart jag läser=)

Nu har jag gjort om din blogg, tröttnade på den gamla designen, haha..

Nu ska jag se idol =D

2008-09-16 @ 20:04:08
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0