Å gud va ja e duktig & en kopp te var gott

Ja lite konstig rubrik men så känner ja just nu :))

Ja Städningen gick ju men inte allt, fan de tar ju sån tid å dona ...

Ja sstädade och donade om i halva badrummet, alltså så som vi ska ha det, inte som vi har haft et tillfälligt. :))
Sedan gick ja över till jessica och janne, tittade på tv, tittade på jessica när hon stickade ;) , å drack en kopp kaffe, en kopp te å ett glas vatten. Ja å så petade jag i mig ett gott äpple :) Tack för den lilla stunden.

In igen hemma, gjorde färdigt i badrummet, dammsög därinne en sista gång å så tände ja ljusen som ja har därinne, så nu när Älski kommer hem kommer han få en smärre chock :) haha.

Har även dammsugit nästan hela övervåningen, ( struntade i sovrummet då ja ändå måste dammsuga där imorgon då jag ska hänga ut täckena å kuddarna på vädring (blir så inni helvete me hundhår ) , å byta sängkläder. :) Å sedan om ja har tur, sätta upp sakerna på väggarna därinne så man till slut nån jävla gång kan känna ro. :)

Imorrn blire till å låna en bok på bibblan, gå till mamma, prata med henne och rota lite i hennes saker, ska ha hem nå böcker å nåmer. :) sedan ska ja väl hem å studera å städa, laga nån god middag ( längesen ja åt kyckling nu, fast nån god å fräsch fiskgratäng vore faktiskt riktigt nice ), å så tänkte ja även hinna med å baka lite. Bara för att de e kul :) plus att man kan bjuda sina gäster på nå gott till kaffet :) hihi!

N e nu ska ja väl starta en diskmaskin, hänga tvätten som e i maskin samt ladda med ny tvätt och nytt medel.

Hej å hå!

Ps- Tror fan man börjar likna nån j*vla hemmafru, men de e bara bra det :) d.s

Kommentarer
Postat av: Irené

Haha, ja så som du fejar så kan man ju tro att du är hemmafru =)

2008-09-17 @ 14:14:42
URL: http://rymdblomman.webblogg.se/
Postat av: Mia och marwin

ne jag har inte 'ändrat mej. på min dator är de precis som jag gjorde om den, svart och vit =)

Ja jag vet, jag ska komma upp snart..



Japp inredning är skitkul=)



puss

2008-09-17 @ 14:56:04
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Haha,får säga åt gubben din och göra ett lyft ;)

2008-09-17 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0