En liten lista Som ja stal från Sofie :)

BRUKAR DU:
 Peta dig i näsan: Har nog hänt ja
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Jo det lyckas jag klämma in var & varannan dag
Skrika: När det behövs.
Sova: Ja
Ha ångest: Händer ibland
Skada dig själv med flit: Nej
 Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Ne.
Drömma mardrömmar: Jo de gör man ju, typ varje natt sedan ja flytta till torvalla :O
Ta droger: Nej
 Försöka vara annorlunda: annorlunda mot min älski möligtvis.
Klä dig i svart
: Ja. Oftast minst ett svart plagg om dagen.
Gå till kyrkan: Endast vid bröllop, dop eller begravning.
Gå i skolan: Pluggar distans. Men det är fridfullt med skola tycker ja.
Röka: Jo det är ju en av många laster man har.
Ha sex: Sex? hmm? :O Jo.
Ljuga: Det ska vara nå riktigt speciellt i så fall
Hata folk: Hata är ett starkt ord men ja tror ja hatar några vissa.
 Lita på folk: Ja , de närmaste.

VEM:

 Saknar du: Älski, Släkten i Dalarna o såklart mina vänner som bor längre bort.
Vill du döda: Ingen för tillfället.
Rörde dig sist: Gucci. Svansen hennes är som en oxpiska när hon börjar busa. :)
Vill du slå: Ingen just nu.
Kysste dig sist: Älski
Vill du kittla: Älski, för han blir så galen :) haha!
Kramade du sist: Gucci, måste kramas efter bus. :)
Vill du prata med: Ja ingen just nu, skönt med lugn o ro.
Skrek du på sist: Mest troligt Älski.
Vill du vara som: Som den jag är.
Sårade dig sist: Ja du ingen aning.
Vill du bli galet full med: haha, ehh. Ja du. Mia ä en kandidat, då de var längesen nu .
Gjorde dig riktigt glad senast: Jessica , för en timme sen, bara se henne gör mig glad :)
Fick du sms från senast: Tant
Ringde dig senast: Tant
Är snyggast på jorden: Mamma

HAR DU:
För många vänner: Nej lagomt många.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej, eller jo. Jag e lite allergisk mot katter.
 Någon skada: Nej , fast om Älski får bestämma så är ja muppig. :)
Färgat håret: Jo då, rött, brunt, blont å lila :) Nästa blir svart :)
Brutit några ben: Nej!
Några piercings: Öronen ( 4 st), tungan. Har haft näsan, ögonbrunet, läppen å naveln men tog ut.
Egen dator: Ja, en laptop.  och en stationär
Bra självförtroende
: Hyffsat
Kysst någon: Ja älski mest :) haha.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte idag.
Varit kär: Ja!
Dumpat någon:
Ja!
Sagt att du hatar någon? Jo då dom orden har ploppat ut lite då å då..
Stulit någonting: Ja man var ju stökig tonåring, så jag har nog tillochmed åkt fast, på Willys.
Lämnat landet: Ja.
Tuttat eld på nått: Jo då.
Gjort något olagligt:Jo då , ovan skrivna bland annat....

HUR:
Går du: med benen?
Svarar du i telefonen: Hallå, ja de e emma
 Fördriver du tiden: Städa, tvätta, mysa, tv vänner.
Mycket pengar har du: Alldeles åt skogen för lite.
Tjänar du pengar: Vid jobbtillfällen.
Ofta diskar du: Jag diskar inte, det sköter min diskmaskin så bra åt mig :)
Ofta städar du: Ja varje dag, blir ju aldrig rent när man har ett hårbeklätt monster som tappar päls.
Många stör du dig på: många..
Ofta träffar du din familj:Ja varannan / var tredje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är ju redan någe, jag är ju jag :) Å det bästa jag man kan vara :)
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nej.
 Att folk tycker om dig: Jo de tror ja nog.
På ett liv efter detta: Helt klart ABSOLUT!
Att fiskar kan tänka: jo men dom glömmer nog lika snabbt. haha.
 Att du kommer leva länge: Ja de hoppas ja :) har så mycket ja vill se i världen så de hoppas ja verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0