Torsdag

Godmorgon världen! Sovit gott? inte jag, har vaknat å kutat på toaletten typ 3 ggr inatt. så jäkla drygt..

Idag kommer hyresvärden hit o ska inspektera våran renvering, vi är ju inte klara men när man ligge rute med 4500 spänn så vill man gärna ha igen dom.. men känner ja dom rätt och med min sedvanliga tur så kommer de väl krångla..

Så idag blire te å städa lite extra. .. Sedan tänkte jag låna en kratta av ngn?! å kratta ute på "min" gräsmatta å göra fint inför vintern....

Ne uppdaterar senare!

****************************************************************************
Uppdatering kl. 13,26
Så nu är det städat och redo för inspektion av tapeterna.. Men han e sen..

Sandra och Tony är på väg hit för att komma å hälsa på, se hur vi har det och dricka kaffe ..

Ne nu ska ja ta å tina lite bullar.

*******************************************************************
Uppdatera kl 14,29
Nu har Sandra och Tony varit här, kul att ses. Det var så himla längesen. Gumman min :) Vi må ha glidit ifrån varandra, men det verkar lovande nu jue :) hehe. Jag vet att du läser Sandra :) hihi :)

Snart kommer Tant hit med hela dagiset höll ja på å säga.. haha. Ne men henes MAx å ev. hans kompis LInus.- Men de gör väl inge..
Å tina e på väg hit från krokom med.. Kul med besök..
Å besiktigat lägenheten har vi hunnit med också. det såg bra ut. så snart rullar det in lite stålar :)

Ne nu ska ja ta å ringa lite samtal .
Hje!

*********************************'''*************************
Uppdatering kl.18,33

Ja då har man bjudit flickorna på middag, Tant å Tina fick smaka på kebabgryta med ris. :)
Kul med besök.. Mina flickor de!
Nu är jag proppmätt för ja åt lite för mkt, men de gör nog fan inge, har bara druckit kaffe idag typ å så åt ja en skål med flingor i morse..

Älski är å gör något med laget.. Suck.. tråkigt att vara ensam.. Men men..
Imorrn tänkte jag, hör å häpna, göra klart vårdpedagogiken samt skicka in papprerna om de två sista kurserna. !


*****************************************************************
Uppdatera kl. 22,41

Ja då sitter man här. har haft ytterligare besök.. tant å malin...
Nu sitter ja här å sjunger för mig själv :) hhe.. Har blivit ändrade planer inför helgen som de verkar.. Ja å jessica skulle egentligen måla men de blir de inte sörru för hennes fader kommer å stannar typ en vecka,.
så ja får väl måla själv.

Känner ja måste åka till dalarna snart.. Dock så vägrar ja åka tåg och buss. Ja skulle kunna ta bussen men då måste ngn hämta mig i Mora, MIA!??

Tant diskade hon här idahg, hehe. Du e så¨å söt du..

Ne nu ska ja ta å gå å lägga mig så man orkar plugga imorrn.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0