Tisdag, SUCK!

Vaknade av att min kära mormor ringer, kl. 06,25, och frågar vad jag ville?! ÖH?! Jag sover, då hade hon tittat fel, det var Emil som smsat henne. Men dessvärre så hade han smsat henne för att hon skulle ringa mig. SUCK. Moppen stulen suck! Jaha, bara att kliva upp å polisanmäla å ringa försäkringsbolaget. .........................

Har precis lagt på mitt 50 min långa samtal med min älskade Jessica :) Vi pratade allt möjligt , skönt att få prata lite sånt å :) Gratis åsså eftersom vi båda ringer med Comhem, sen kan man ju verka lat då vi bor vägg i vägg alltså ca 0,9 meter mellan ytterdörrarna :) haha. Men så är det ju ibland. :)

Vi ska ju som sagt leka konstnärer i helgen, ska bli skitkul :)

såklart hade fröken köpt ny mobil , å vad blev inte jag då om inte JÄTTEKÄR. Så den måste Faktiskt flytta in hos mig :) Ska flörta lite extra med Älski .. hihi :)

Blir ingen utbildning inom Fackets Grunder, då jag för det första inte har råd och för det andra inte har lust efter morgonens upptäckter.

Ne nu ska ja ta å surfa runt lite.. leta fram lite motiv som jag ska måla :) Planera lite inför julbak, gardinval och sådant inför julen och sedan peppa mig själv inför mötet!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0