Onsdag

Ja solen skiner då iaf :) Jag känner mig riktigt duktig jag med tanke på att jag inte tagit ett endaste fjuttigt bloss sen i fredags kväll. :) snart en hel jävla vecka :D Men det vore gott med ett glas vin och en cigg :D

Idag ska ja plugga jävlar i mig. :) Å typ städa ,.)

Jag uppdaterear senare


**************************************************************************
kl.15,12


HAr lånat ut dammsugaren till Tant för hennes har ballat ur.
Satte mig här en snabbsväng, har startat en diskmaskin nu.. Det är tokmyche disk.....
Hade faktiskt tänkt att idag eller rättare sagt inatt när Älski kommer hem så ska han få komma hem till ett hem utan ren tvätt som ligger överallt å en massa skit bara. Hehe. KOmmer bli drykt med tanke på att jag typ sträckt ryggen,... :S

Ne uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0