Night

Ja då var klockan halv sju på kvällen å detta suger !
Sitta hemma själv är skittråkigt. Men jag har ju lovat att " göra något här hemma" så ja får väl pröva med de då..
Vet bara inte vaart jag ska börja. Kanske är bäst om man får ordning på kontoret först. . .
. Kan lova att det är mycke papper som ska sorteras.!!!!

Har precis klickat ner mina avsnitt av andra avenyn, känner ja måste hålla mig uppdaterad så ja satte mig å tittade på de tre senaste avsnitterna. Nu har ja även skrivit upp tiderna och dagarna när dom sänds i tv. :D

Tant har ju som sagt lånat bilen, vet inte när hon tänkte komma tillbaka men de spelar ingen roll. Hon är så himla go som ställer upp på oss när vi behöver de å just nu så har ju inte hon en fungerande bil så ..

Älskling har typ lovat att ta bort säckarna och bagen från framsidan iaf. . ... . IKVÄLL... .. Skönt!

Ja men om ja ska ta mig en rök till å börja med tror ja. Sedan blire nog rensa kontor.. :)

Kommentera nu då!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Vad säger du om att ännu en gång skriva om varandras bloggar?

2008-10-06 @ 21:01:45
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0