KOrvstroganoff o ris

Ja det är vad som står å puttrar på min spis just nu. Ni kanske tycker det är konstigt att ja lagar mat nu men de ska ni veta mina vänner att min Älski slutar ju inte förren kl-.22 så då blir det sen, väldigt sen middag. Men så ere sörrni..

Gjorde ett desperat försök med att sätta upp en sänglampa ovanför gästsängen, gick inte alls så de får älski hjälpa mig med.

Får se om vi åker till Tina imorgon eller om vi sparar det tills söndag. Känns som om man vill få det fint å färdigt här hemma först. Hoppas Älski hjälper till imorrn :) Så då kanske man får upp allt på väggarna, förutom spegeln, eller snarare numera spegelramen , som ska kläs i tyg så det blir en stor tavla istället. Har dock inte något fint tyg, vet inte vad ja vill ha där heller så de får mammsi hjälpa mig med.

Men; ljuslyktor, tavlor, tavellisthyllorna?, afrikamaskerna, kökslampan? haha :) Ja de låter lite men de e många ljuslyktor förstår ni :) hih! 

Undrar när man får mattan bytt? undrar när man får tapetserat i hallen o trappen. Skulle vara roligt att få det gjort innan ja ska ha ljusparty...  Måste ju beställa besiktning av lägenheten osså.. Så m an får igen pengarna menar ja..

men ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0