Ja jag glömde visst

berätta att i fredags kväll tog jag mitt sista bloss! De ni! Nu har det alltså gått ca 3 dygn , i lungorna känns det fan som att ja rökt 2 paket idag, fast än att ja inte rökt alls.   å en sak ska ni veta, om ja ens tar ett bloss till å tant eller janne ser det så blir ja skyldig 2000 spänn. For the rest of my life liksom.

Ja å älski har tittat på El Orfanato tror ja den hette på spanska. barnhemmet, Älski e lite rädd för skräckisar, Min stora starka nallebjörn, haha. Men den var inte skräckis-skräckis utan mer att man fick fundera å lite läskigt så klart men absolut inte som typ THE GRUDGE, för den var verkligen äckli.. jaja. Ska försöka tvinga honom till att se den andra skräckisen, som ja nu inte kommer ihåg namnet på men men.

Sova nu. mkt att göra imorgon! hej å hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0