Good Rainy Mornin

Ja har sovit som en skit i natt. Typsikt när de e bäddat med nyinköpa sängkläder-..
Jag bara låg å vred å vände, och till saken hör att min hund är ett litet äckel
så hon låg å fes eller ne MÖKADE plus att vi har dörren stängd på natten
PLUS ATT VI HAR EN TAKFLÄKT som måste stå på annars blir de alldeles för varmt.

Det bara regnar ute, jag älskar iofs när det regnar spec på kvällen. JA skulle lätt kunna stå ute i regnet å bara drömma mig bort. Heheh. Men nu ere ju så att min hund , som för det andra e ett litet miffo , Älskar det höga gräset och ska då promt springa ( helst rulla sig i det ) runt i det. SUCK!!

Idag är det en arbetsmässa på arbetsförmedlingen, kriminalvården kommer å informerar. Det vore riktigt roligt faktiskt. Jag hoppas för Gudarna att Tina följer med på de.. annars dör ja tror ja :S
För e inte Kevin frisk idag så måste hon hitta barnvakt vilket kan vara svårt. MEN..

Ja å så måste ja iväg å göra klart i lägenheten, spisen torka köksgolv ( fläktsnusk), badrum å hall. Fan de kommer ta minst en timme. ÅHHHH...

Ne ja ska läsa några bloggar nu sen ska ja göra mig iordning å åka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0