God natt

ja jag hamnade tillslut på ams. Sökte eller snarare lämnade in ansökan och cv till 3 olika ställen. Man kan ju alltid hoppas. Intressant var det iaf.

Åkte sedan med syster å titta på en massa stall. Var förbi hos mamma å fika. även in te kusinerna å fick en massa böcker.

Vidare till Nälden för å bära in Kisse å hennes nykläckta bebisar, då vi tyckte dom skulle va i huset istället för i stallet. Hur jävla söta som helst var dom, å för den delen Kisse med. Saknar henne så jävla synd man e allergisk. :( ¨å.....

Å nu sitter ja här. ska sova nu. Kände av allergin på en gång så ja kommer få sota för detta inatt inklusive tandvärk.

hej då

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag återigen tacka för samarbetet med länkningen mellan våra bloggar via inlägg och hoppas vi kan göra om det någon gång i framtiden. Just nu är jag bara här för att studera din blogg lite och även tala om att du nu har möjlighet att via Bloggkoll prenumerera på Rollywood helt gratis. Jag har redan börjat prenumerera på din blogg då den är så kul att läsa.

2008-10-03 @ 01:21:40
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0