God morgon

Ja jag klev egenligen upp vid 9 men somnade direkt på soffan å vaknade elva.
 Fort ut med hunden, hämta upp Zykot ( tants hund) å tog dom på en regning, HUNDINVADERAD,
frisk och skön promenad ....
Ja först kom det en tant med 3 ettriga små skits hundar,
 så ja tog en annan väg tänkte vääl att hon skulle gå på den ja kom på..

Men icke sörru, utan hon svängde in precis bakom mig. NÖJD? nej..
Sykot som bara måste ha nosen där bak på Gucci.. Armar i kors upp o ner in å ut,

Sedan mötte vi en kille med hund men då gick det bra.

Men då skulle ju kärringen promt gå förbi med sina äckliga varelser.
Jaja. Sedan mötte vi en gubbe till men han vände på klacken då han såg oss. haha.

Och nu tänkte jag ta å göra nå nytta , har egentligen ingen lust alls då jag är hur trött som helst.. men men.. Ska se om de finns nå juice, de brukar alltid pigga upp mig :) å sedangå ut på min dyngsura balkoong å röka :)

Ikväll händer det nog inte så mycket. Onsdag ere va?

Hmm.. ne lugntö..



Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

När kommer RECEPTET då?:D

2008-10-01 @ 17:48:17
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0