Yoshi

Å h. pratade med min jessica, skönt att höra henne skratta. :)

A lot of old memories came to my mind.

Backe- Den oförglömliga resan, "vem kan stoppa mig när ja bara rullar fram", kisspaus, sprit för tandborstning, hångel med robert. Mygg bett. :) haha. Och sedan raka vägen till Hammarn om jag inte minns fel :) Lila 240, eddie meduza, tandkräm på bakrutan.

Hallen/ågårdarna- Once again , lila 240. 2 par på resande fot + lilla ozzy. :) Barracuda, öl å fiske. emma överskattar sin körförmåga och vill sladda, hamnar på en åker, nära döden. Par som förlustar sig medans andra tittar på.

Grängesberg- haha, red bed. trailer park trash, cider, logdans.tjuvrök. Gunde Gunde!

fester- fylla, spya, borttappning, utskällningar, förlustelse i andras sänger ;) MORR! haha

Ja jag älskar min Jessica Victoria Yoshi Nordholm



Kommentarer
Postat av: anne

haha du glömde nämna att vi hade väldigt många kisspauser påväg till backe ;)

2008-05-23 @ 02:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0