uppdatering

Ja nu har jag slängt iväg ett mail till hon som ska bestämma om jag får avsluta mina stuider med GODKÄNT!
Suck. Jag orkar verkligen inte hålla på å strula fram och tillbaka nå mer. jag mår skit dåligt. Fan.

image9
Ja å så måste jag ringa lönekontoret angående arbetsgivarintyg och löneökningen. De får bli imorgon.

Idag tänkte jag ta itu med hemmet. Jag tänker ta alla kläder, sortera upp i Ikea påsarna och börja toktvätta. Orkar inte boka tvättstuga för det känns så meningslöst. Tvätten luktar skunk när man tvättat den där. Så därför får det ta sin lilla tid här i lägenheten. De rymms ju bara 1 högst 2 maskiner på tvättlinan. '

Sedan ska jag nog ta å sortera klart alla räkningar och sätta in i pärm. drygt :S haha. Eftersom jag inte har brytt mej i det på typ 7 månader :S haha!!

  • Jag hoppas på skolan nu, å så ringer majbritt angående jobbet i nälden imorgon.
  • Jag hoppas på en mini semester med älsklingen i juni :)
  • Jag hoppas på att bli miljonr i sommar :) Haha!!

ne om man ska ta å göra nytta nu då !!

Over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0