Take me higher baby

Ja idag är det ju självaste Mors Dag :)
Jag och Gucci klev upp vid kvart i två idag :S :S haha skönt :)
Sedan satt vi på balkongen en stund i solen, vek in tvätten som jag hade hängandes där.
Satte mig framför datan och skrev förra inlägget tror ja:) Men kollade iaf när bussen skulle gå. Skönt med bussen, nu när bensinen är så jävla dyr. Skönt att den går utanför mig ända bort till mamma, när man hoppar av i torvalla så får man visserligen gå en liten bit men det var så skönt väder så de gör inget, samt att min hund var lite nödig :))

Väl där så käkade vi tårta som mamma gjort, gott :) Björnbär, blåbär och hallon :))

Sedan kvarft i 6 tog jag och mamma våra hundar, mamma har en (KÅT PÅ GUCCI) karelsk björnhund, och knatade bort på triconor parkeringen, tog väl ca 30 min :) Där stod våra karlar och väntade på oss :) haha. :) Skönt med promenad, synd bara att jag har så slitna dojor, har ett par Foppa tofflor och dom är JÄTTESLITNa, så de kändes som om ja inte hade skor på mej.. AJ!

Sedan åkte jag å älskling hem till svärmor där det bjöds på grillat, hemmagjorda strips och bea :) GOTT! Min svärmor e grym på matlagning, MAMMA MED :)

När vi skulle åka så fick vi en påse med rabarber :) MUMMA! Såkalrt ville Christer ha rabarberpaj .. så iväg på willys o handla lite sen hem och nu har ja gjort 3 pajer. 2 med rabarber varav en med russin samt en hallon, blåbär paj :) Mumms :) Lätt å frysa in :) Å tina. :)

ne nu ska ja kolla ugnen :)
KOmmer bilder snart, när ja hittat den där kabeln .. =!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0