ravioli mina vänner, ravioli

Ja ännu en dag bortkastad på lite fjuttstäd. Vaknade imorse av en duns i ryggen, älskling hade försovit sig :( FAN! men bara med 45 min å hans skjuts hade så snällt väntat på han :) Heja Christian!

Klev upp, gick å la mig på soffan, kände mig som en död sill. vaknade upp vid tolv av att de stimmas inne från köket, min kära hund har då slaktat soppåsen , EN STOR SVART, och spritt det i typ hela lägenheten. WATTAFUCK!

Blev så jävla less så ja la mig på sängen, sov dock med ett öga öppet för att kunna ha koll på na. Vi somnade till slut båda två och ja sov en liten stund kan man säga :) haha. Kanske en timme dock.
 sedan ut med henne så hon fick göra ifrånsig.
Här uppstod problem nr:1255884566, vart fan e kopplet?   J  aja,nödlösning, ett annat hundhalsband och nylonstrumpbyxa somkoppel. Fint tänkte jag, men icke. Grejen e den att hon löper just nu, och är till naturen en riktig slyna. Annars kan jag ha henne lös. MEn...Så ni förstår mitt problem nr: 1255884567, när kopplet spändes ut och slet sig från halsbandet. ::!!!!

Tittade i bilen men inget koppel där heller. fan detta jävla koppel har egna ben.

Och nu har ja äntligen lyckats peta i mig lite middag, en halv burk ravioli + två mackor med TantRöra :)

tvättmaskinen surrar och surrar. Har kunna hängttvätt på balkongen idag eftersom sola skiner å detär lätta vindbrisar :)

By the way, fågelkvitter är underbart!

Rökpaus!

Over and oyt!

Kommentarer
Postat av: Irené

Hejsan, det var länge sedan!

Kul att du hittade tillg mig. Hur gjorde det du det förresten? Syrran som tipsat?



Kram på dig!

2008-05-24 @ 20:45:13
URL: http://rymdblomman.webblogg.se/
Postat av: Malin D

haha :) Jo det är bra med mig. Hur är det själv?

2008-05-24 @ 21:07:38
URL: http://malinandherworldoffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0