Nya bloggen!

Ja välkomna till min nya blogg! Den andra cpa sig för jag skulle försöka mig på att göra en ny header men icke, då råkade jag radera nån rad å så gick det inte att åtgärda :S men men!

Jag som är så rädd för förändring, eller kanske inte rädd men inte van. O när ja klicka på ta bort konto, alltså mitt gamla bloggkonto.. shitt. Haha!Men blev ju tvungen att skapa ny hotmail pga all jävla uppdatering som blogg.se håller på med. :S men men:! Får se nu då om detta blir bra!!

Jobbade natt i natt. Och nu ska ja väll göra desamma i natt ! :)

Ska ta o laga Gyros Kycklin med ris och sås till älsklingen tills han slutar! :)

Ha de bra alla mina vänner!
Over and out Bitches! :)

Me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0