nu blir det snart lite nytt

image5ja jag fick inte så mycke respons på att få nå hjälp med bloggen, lite iaf.
Tänker dock inte betala någon för att göra det, då jag intebetalar något för bloggen.


Hittade en urbra sida. :)
Tänkte pröva lite. .


Att skriva runt bilden :) Haha . Och det funkar utmärkt :)

Men nu ska jag väl ta och laga lite mat, älsklingen kommer snart hem.
Tror det blir nudlar med kyckling och bacon sås :) Synd jag inte har paprika hemma, jag har typ inget hemma. Ekonomin har sagt helt ifrån. Fan!

Men men.

Jaha vad ska man skriva för att fylla ut lite.

Jo älsklingen ska få hjälpa mig med bloggen då han kommer hem, för han e ju lite av ett proffs. :)

har funderat på om jag ska börja sälja för partylite igen, jag vet inte. . det är ganska krävande. Skulle vilja hålla på med någe som man kan sälja över nätet och sen som man skickar till folk. :) Skulle ju som vilja ha nå eget, starta eget företag, grejen är den att jag vet inte vad som skulle vara den ultimata ideén för det. Ideér?

Ne nu blir de laga mat.

Over and out bitcheS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0