Morning out there

Ja god morgon :) fan de känns så skumt samt drygt att man sover mitt på dagen, men de e välförtjänt efter natten. Men det känns som att jag inte kommer hinna med det jag måste och vill få klart.
Idag tänkte jag städa köket samt laga mat, sedan ska ja upp på klubben och göra 100 pannacottor. :S
Sedan åka hem, kanske att min fina Tina ringer och vill ut å skjutsa på mig :)
 Så skönt att man får tillbaka lite, ja menar jag var den som ringde och ville ut å köra runt på mina vänner, men nu e de tvärtom. SKönt. :)

Pratade med min fina Mia nyss, surris : ) Kul å få prata med henne, höra hur hennes liv e. Ja menar att vara bästisar e svårt speciellt när man flyttar så långt som jag gjorde. Hoppas vi alltid kommer vara nära.
Och nu jävlar mia e de du som pallrar dig upp hit, du å mitt lilla troll : ) Puss på Mia och Marwin!

Undrar vad världen har att erbjuda i dag. . . :) Hehe. Helgen kommer mest bestå av städ och tvätt och finlir. :S
Ska föröska hitta nån bra sida man kan köpa såna där väggklistermärken som inte skadar tapeterna, visst ikea har en blomranka men den har ju alla?! Jag vill ju vara lite egen. Någon som har tips på bra och någorlunda billig sida?

Ska ha i vardagsrummet på väggen mellan sofforna, de e nån jävla fläck där samt att de ser så tomt ut. Vill så gärna köpa allt ja ser men nu står inte ekonomin till som den ska.

Jaja..

Over and out bitches!



Kommentarer
Postat av: Yoshi

vadå din nya blogg?
alla bloggar har flyttats om det är det du menar!
Puss

2008-05-16 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0