hell yeah.

Ingen rast och ingen vila bara ila ila ila..

Ska åka till mamma om 20 min för att förhoppningsvis få moppe helvetet såld!!

Imorgon, fredag, kommer A-K hit, vi ska dricka vin och snacka skit. Skönt att få träffen henne lite, mitt lilla päron, de var så längesen nu. Det blir bestämt en 3 liters vinare och kanske lite ost och kex. Inte bra för dieten men va fan man måste unna sig lite ibland!

Måste in på ams imorron och visa upp mina arbetsgivarintyg. Åker nog till mamma först och kopierar så jag har kopia på det. Sedan skicka in det till a-kassan.

Ska även ta med min lilla gris på promenad till A-Ks jobb imorgon, ta en kaffe där och sedan knata hem igen :))

Ne nu ska ja titta lite snabbt på vinutbudet på bolagets hemsida sedan klä på mig.

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0