burnout babes

Ja jag lagade faktiskt Gyroskyckling idag men det blev inte ris utan mos :S haha! Och currysås.

Sedan iväg o handla till dessert-tillverkningen, hem till mamma och hämta present och pengar. :)
Sedan upp på klubben där ja kände ja ville ha sällskap när ja skulle till och göra pannacottorna, så ja ringde JÄNNÖ. Hon kom upp , vi tillverkade desserterna, köpte öl och sedan var jag chaufför i den enda bilen som har påklistrade flames i hela stan. Jännös 245a :) haha! Hämta upp lillebror, lotten och hennes bror. Det första som hände när vi kom ner på stan var att en gastokig 740 kåg framför å vingla så till slut blev ja less och drog förbi. Då blev han sugen på race. :S men va fan .. Så vid ett rödljus började han börna och tuta, polisen stod mittemot :S haha. Sedan körde polisen förbi, ljusen slog grönt å ja fummeln med storskorna hitta inte pedalerna men tillslut. Och 740n hamna efter. jag tuktade 240in järnet, fick gröna vågen och jag var först. haha. Det slog gnistror om 740 in. haha. Sedan fick han åka förbi .. :S haha. sen var vi ute på stan typ 3 timmat å fula oss. Jännö har en förmåga av att skämma ut sig lite. Skrika å gapa diverse. haha. men kul var det. Tillslut bytte vi bil , ÄNTLIGEN! Till Lottens Audi 100-92. SKönt med låg snygg bil med skinnklädsel :)
Men då ringde älskling och var på väghem, och jag hade ingen lust att promenera en halv mil , plus ja hade inga nycklar så vi tog 2 varv på stan sedan fick vi så gott parkera .. :S Hem och nu sitte rja här :) KUl kväll, skönt att få komma ut med vännerna lite. Samma som med Tina förra helgen, hon ut o skjutsa på mig :)nice :)

Ne nu ska ja sova. ska göra klart desserterna imorhgon! Puss
Bilder kommer från desserterna imorgon!

over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0