Working Class Hero!

Ja jag vet, jag bara jobbar hela tiden.. Men det är så himla skönt att ha något att göra, få ta mycke ansvar och visa sin bästa sida. Och det ger en hel del pengar. TÄNKER FAN GÖRA KLART SKOLAN INNAN AUGUSTI, så jag bara har vårdpedagogiken kvar och göra den fort. För då är det större chans ja får fast jobb fortare. Och jag vill ju ha det, men helst av allt vill jag bara jobba natt. Även om det är inom hemtjänsten så vill jag jobba natt. Jag trivs bäst på natten, det är så skönt på natten. Svalt och underbart.

Idag har jag sovit mest hela dagen, älskling har vare iväg å spelat match idag, dom vann överlägset än en gång. :)

Imorgon, eller ja i övermorhgon har jag tvättstugan fr. 7 - 17 !! Ska tvätta alla kläder. och lakan å handdukar å sofföverdrag. :) Jag har ju som bestämt mig för att bli mer huslig. :) Haha. Har inte haft varken ork eller lust hittills men jag vet ju hur fint jag vill ha det så bara att sätta igång.

Dom närmsta veckorna ska ja även städa ur alla garderober, sortera skor, och ja sortera ur förrådet. För det finns säkert 20 kartonger fyllda med skit som ja inte ens visste jag hade, som ja inte har använding för. Papper som ja sparat, av vilken anledning då?? haha. Ja man är ju lite av en sparare. " det kan vara bra att ha sen".. eller inte.
Ska flörta lite me Pullan å höra om hon vill hjälpa mig med förrådet:))

Ne nu ska ja jobba . Over and out lovely ladies!

Kommentarer
Postat av: veronica

Tjing gumms du vet behöver du hjälp att städa finns ja men får ta de någon av mina lediga dagar har 8 elr 9 st i juli ;)



ha en bra natt kram

2008-06-30 @ 01:10:19
URL: http://ztumpan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0