@ work , as usual

Ja jag sitter här på jobbet, känner mig så jävla nöjd. Jag har verkligen ryckt upp mig. :) Men de blev bara 1 switch av 6 för de behövdes inte. Har fixat kaffet å gröten, ska snart gå A-sidan och sedan skura hela avdelningen. Helst innan klockan 2. :) Men de hinner ja lätt!!

Titta på bilder på Marwin Och Mia nyss å jag får fan tårar i ögonen, det är så himla vackert. Åhh.. säger ja bara. Jag saknar dom så det gör ont!   <3   <3   <3

Har skrivit lite dagsplaneringar för typ 2 veckor framåt, eftersom ja jobbar så himla mycket måste jag ha stenkoll på vad jag ska göra utöver jobbet. Mest att göra kommer bli imorgon. :S då är det städ på schemat. och kanske även ett besök av Jan och Jessica.              Planerade även in att åka på Dollarstore den 28:e JULI, tror ja de blev. är typ inte ledig förren då. och då har ja mycke kosing :)

Har fyllt i T3an via datorn och upptäckte till min glada förvåning att jag räknat fel på typ 2-3 tusen före skatt. :) Så ja bidde glad igen :) Men de stålarna kommer inte förren i slute på Augusti.

      - Jag hoppas för gudarna att ja får från a-kassan nu i juni , annars är jag stekt. Har ju inte fått tillbaka och behövt göra om så ja tycker ja borde få ut dom. De var ju typ 2 veckor sen om inte mer sen ja skicka in papperna. Men man ska aldrig vara säker när de gäller sånt!

-Jag känner mig extremt social idag och generellt. Kanske för att den mesta av min tid upptas av jobbet. Men de e inget att gnälla över, de ger pengar och man ska skatta sig lycklig som lyckas få jobb idag.

OVER AND OUT BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0