@ work again

ja är på jobbet nu igen: ) men detta e sista dagen , tills på tisdag kväll. sen e jag ledig ända tills på fredag kväll. :) Skönt de ska bli med lite ledigt, :)

Vill tacka min älskade , saknade vän MIA för hjälpen med bloggdesignen,. den blev tokbra ! :))

Ja jag är lite före min dagsplanering , jag har snart gjort klart uppdrag 2, tror ja har 3 uppgifter kvar. :) Det skulle jag inte vara klar med förren typ nästa helg. :) hihi . duktig jag!

Inatt händer följande:
- ja de vanliga rutinerna, ska snart gå en runda med switch på ca 6 st. Sedan kolla alla andra så dom sover (!?).
-Gröten skall förberedas ( startas inte förren kl. 06), kaffet ska förberedas ( startas inte förren kl. 06) och golvet i köken skall skuras.
- små rundor efter det, svara på larm. borde komma ett snart.
- Renskriva uppdrag 1 och påbörja renskrivningen av uppdrag 2. Ev. skickan in uppdrag 1.
- Skriva inventeringslista ( förrådet och hemmet )
- Skriva Matlista för hemmet, skönt, de blir lättare att handla och planera. och på det sättet spenderas mindre pengar.
- kika om det finns nå lediga lägenheter. skulle ju vilja flytta. :)

Fan va skönt det vore om man hade överdrivet mycket med pengar. då skulle ja köpa fritidshus( sommar och vinterstuga ) i dalarna. lätt! I mina hemtrakter för att vara exakt. då behöver man itne oroa sig över boende. skönt. å de ska helst vara sjötomt. :) Å nej jag tänker inte skaffa en husvagn för det syftet. haha. :) Men jag älskar husvagnar. :) det är mys.

Ja man har ju mycke planer.

Veronica- självklart får du hjälpa mig städa förrådet :) hehe. i så fall den 8:e.- - vi får väl se vad som sker :))

Har även börjat fundera, på om ja verkligen ska åka på dollar i juli, vore ju som kul, men ja har bestämt mig för att inte köpa nå mer saker till hemmet förren vi flyttar. Och då spara pengarna till ullared ( som ja hoppas innerligt att vi besöker i augusti ) . Men jag vet ju att jag är mer en SLÖSA än en SPARA. haha . måste nog ske ändring på de planet.

ne nu ska ja göra mitt.

o & a

Kommentarer
Postat av: veronica

hehe okej mm och du träffade på en dag då ja e ledig de e ju helt otroligt :P...har ju bara typ 8 dagars ledigt i juli=)

men ses ikväll elr idag va?

2008-06-30 @ 13:25:01
URL: http://ztumpan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0