usch

usch vad arg jag blir nu! Väldigt moget att inte våga stå för de man tycker utan kommentera anonymt.

Du som skrivit detta har inte en aning om varför vi hade henne. Inte en jävla susning. Och om du nu vet så mycket om detta varför säger du det då inte till henne rakt ut`? Jag har mina aningar på vem det kan va. Och då tycker jag att denne kan ta det med henne och inte på MIN blogg.

Om jag lånar en hund, och ägaren till den har min hund  över en natt , va i helvete spelar de för roll? 

Nu får de fan vara bra!

om det är den ja tror de e så har jag inget emot denna. men varför i hela helvete ta de på min blogg? Och för den delen, va har du med hennes liv och hund att göra??!?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sol ute - men bokregn hos mig! Välkommen in och tävla om bra sommarläsning. Trevlig helg!

2008-06-05 @ 16:03:37
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0