Uppdatering @ work

Ja nu har ja gjort en runda å switchat ganska mycekt. gjort i ordning gröten, kaffet och ska strax dra av golven. Efter det ska jag gå ner till p-rummet för att fylla i timlistan så ja inte glömmer det.. Då behöver ja inte oroa mig nämligen..:S Ja menar det är ju den 24:e .. så  .. o alla andra nätter kommer ja vara upptagen me bak och plugg.

nkte göra klart alla uppdragen i omvårdnad denna vecka så ja blir av med skiten. Då kan ja nämligen söka inför Hemsjukvården och geriatriken. CP- lernia startar inte vårdpedagogiken förren vecka 36 å de e försent. ja tänkte bli klar här under tiden ja arbetar. Men jag ska skicka iväg ett mail till. å knäböja lite ;)

Sk
a även ta med mig broderierna nästa vecka ja ja blir klar med dom nån gång. å så måste ja köpa ett till grönt garn så ja kan göra klart min nallebjörn, som skulle bli en halsduk, som blev en grytlapp som skulle bli en filt som til slut fick armar och då bestämde jag mig för att det skulle bli en björn. Haha!

Ne nu ska ja göra ltie nytta!

o&a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0