suck suck

Sitter med Älskling i telefonen och han är jättefull... suck.. haha... Han har badat naken, haha. och pratat med F***an L... Hon är aldrig mer välkommen hemma hos mig, hon gjorde bort sig den dagen för snart ett år sedan då hon klampade in och vägrade gå ut. jag var fan KÖNSHÅR ifrån att klå skiten ur henne. Och ni kan ge er f*n på att hon inte kommer att ha nåe mer med Christer å göra för hon har gjort bort sig på den fronten också. Hoppas hon säger nåe när ja ska hämta fullisarna kl.7 imorron bitti. Då ska hon få se........ Fy fan va less ja blir.
                                                       --Jag vill också vara full å fira me vännerna i ås. --

Jag ska ändra taktik på jobbet iaf. eller taktik kanske de inte heter men upplägg. :) Så då blir de switch kl. 00 och 04 ist för bara 04. Och då är de switch på alla. :)

Jag önskar att mamma kunde sluta vara så bitter jämt. Tänk om vi kunde hitta tillbaka till varandra på riktigt igen, och inte försöka bossa över varandra. Vi är ju faktiskt två vuxna människor.

Skulle ju kunna göra switch redan nu tillochmed.. men nje .. gjorde precis en runda och de behövs inte.

Min primadonna.. Saknar henne med.. men de e så svårt när båda jobbar. Men vi har bestämt alla hopa att vi ska ta igen allt när det rullar in pengar. Hennes birthday, Jans birthday, midsommar , tallinn ja allt. på en o samma gång :) de ni .. De blir Alla tiders fyllekalas!

Over and out bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0