soon @ home

Ja jag skriver några rader till nu när jag snart får gå hem, om jag har tur, redan om en timme.

Ringer på hjälp från plan 1, hon kommer upp och berättar att hon svarat i tele på exp. Det var christer som ringt och det var viktigt att ja ringde upp. Så när ja står o plockar undan på ett rum så ser ja honom utanför fönstret, går ut på balkongen, han ser helt förtvivlad ut. Frågar vad som är tokigt och då är det så att SIMON OCH MAGNUS är de mest klantiga skogsmullarna i denna värld. Dom är på fröjdholmen, UTAN skjuts. MEEEEEN! Så christer fick åka å hämta. Prata me han nyss, då hade han kommit till myrviken där inte bensinpumpen funkade, christer har typ soppatorsk, iväg till FÅKER å tanka, tillbaka till fröjdh. å hämta mullarna å så äntligen på väg hem. SUCK!

Men men, SÖNDAGEN = STÄD!

OVER AND OUT BITCHES!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja man måste ju tanka så man inte får soppatorsk, har jag aldrig fått =)

2008-06-23 @ 11:38:56
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0