Söndag 8/6-08

Ja jag tänkte ge mej på ett urlångt inlägg nu igen, medans diskmaskinen puttrar och älsklingen vägrar ringa.

OM en dag är det exakt två år sedan jag tog studenten . alltså 9/6-06 :) En helt underbar dag.

-Jag orkade verkligen inte åka in på stan och titta på alla studenterna i torsdags, mest för att jag jobbade till halv fem och dels för att det inte är kul längre då det bara är mestadels småungar som e där och inte studenterna.

Är typ jättearg på mammas kusin veronica för hon inte har hört av sig angående hennes bröllop som för den delen var igår. F****!

H
ar fått schemat nu inför sommaren och det är helt okej. Jag kommer nog att överleva om man säger så. Med tanke på att jag ska jobba natt så jobbar man inte lika många dagar eller ja nätter. Så i juni jobbar jag 10 lr 11 nätter. i Juli 16 nätter och i Augusti 6 nätter (än så länge). Så någon gång under slutet på juli ska ja söka nattjobb på annat håll!! Så man kan få en fast tjänst!

Är väldigt trött nuförtiden, kan som sagt somna sittandes på toaletten om de e så. Haha. känns inge vidare men men.

Hoppas att min klänning som jag beställt kommer snart. Den skulle ha kommit i veckan men inte!!! FAN! Men jag ska ju inte ha den förren i september så men ändå . . .

Bara därför ska ja sätta mig och surfa lite på Ellos tror ja. Fick hem en asfin kofta därifrån i onsdags :))


OVER ADN OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0