Shoppaholic

ja nu har jag varit rökfri i 9 dagar, börjar kännas på.. Det vore så otroligt gott med en cigg nu, bara för att få rensa tankarna.
Men jag vet ju att jag kommer må jätteilla om jag skulle röka.  Varför blir man å må illa?

Ja idag när ja kom hem från jobbet imorse så skulle vi som sagt åka och handla, jag skulle bara på toa och sedan skriva lista. Men vad gör jag? Jag lägge mig på sängen , tar ett djupt andetag och SNARK. Vaknar med ett ryck kl. 13,.. Fan tänkte jag , men vadå jag måste ju sova!! Så vi åkte på affärn strax efter klockan 14. Först upp till mamma på hennes jobb och hämtade balkongskyddet, tack mamma du är en ängel, ibland ;)

Sedan ner på Willys, ja här vare folk. Men de gick ju bra. Fick en hel del faktiskt för lite pengar. å ja köpte Edet torky, med behållare som man sätter på väggen. GUD VASMART! :))

Nu så är älskling och handlar middag, hoppas på kina :))  Å jag har kämpat med att få in allt i skåp, lådor o ja. :) Men ja e som sagt inte klar än. Måste rensa frysen å se om det ska kastas någe. Men det är så skönt med ett välfyllt kylskåp. Skönt!

Imorgon ska ja på Expo Norr med mamma och Elisabeth. Det ska bliroligt. :))

ne nu måste ja fortsätta!

Ha de! O & aA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0